ارسال جنگنده سوخو-57 به ترکیه برای نمایشگاه تکنوفست 2019

به گزارش مجله سرگرمی، روسیه، جنگنده سوخو-57 خود را برای نمایشگاه صنایع هوانوردی موسوم به تکنوفست 2019 به ترکیه ارسال کرد.

ارسال جنگنده سوخو-57 به ترکیه برای نمایشگاه تکنوفست 2019

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، چند هفته پس از سفر رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه به مسکو و بحث و گفت وگو با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه درباره هواپیمای جنگنده سوخو-57، یکی از این هواپیماها برای نمایشگاهی که قرار است در هفته جاری برگزار گردد، در ترکیه فرود آمد.

خبرگزاری تاس در گزارشی اظهار داشت که جنگنده سوخو-57 و هواپیماهای جنگنده چندمنظوره سوخو-35 در فرودگاه آتاتورک ترکیه برای نمایشگاه هوا و فضانوردی و فناوری تکنوفست 2019 به زمین نشستند.

گفته می گردد، سوخو-35 یک جنگنده چندمنظوره فوق العاده قدرتمند است که به عنوان جنگنده نسل ++4 شناخته می گردد. این هواپیما می تواند تا 8 تن بمب و موشک را حمل کند.

طبق این گزارش، به دنبال تهدید آمریکا علیه ترکیه در زمینه لغو فروش جنگنده های اف-35 به آنکارا، رئیس جمهور ترکیه، امکان خرید جنگنده های روسی به جای جنگنده آمریکایی را دستور کار قرار داد. (جزئیات بیشتر)

اردوغان در خلال بازدید هفته گذشته خود از نمایشگاه نظامی مسکو که به همراه ولادیمیر پوتین صورت گرفت برای خرید جنگنده های روسی به جای جنگنده اف-35 ابراز تمایل نموده بود.

م

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

سبزوار: سبزوار: با مجله خبری تحلیلی سبزوار بروز باشید

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 45271

به "ارسال جنگنده سوخو-57 به ترکیه برای نمایشگاه تکنوفست 2019" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارسال جنگنده سوخو-57 به ترکیه برای نمایشگاه تکنوفست 2019"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید