اعزام تیم های شهرداری و پتروشیمی تبریز به تور فیلیپین

به گزارش مجله سرگرمی، ناصر هوشیار در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به زمان برگزاری ششمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری فیلیپین و تعداد تیم های ایرانی حاضر در این دوره گفت: سه تیم از ایران در تور بین المللی دوچرخه سواری فیلیپین که از 12 بهمن در این کشور برگزار می شود، شرکت می کنند.

اعزام تیم های شهرداری و پتروشیمی تبریز به تور فیلیپین

وی ادامه داد: در این تور دوچرخه سواری فیلیپین که از اول تا چهارم فوریه سال 2015 (12 تا 15 بهمن) برگزار می شود، دستکم 18 تیم خارجی از جمله چهار تیم دوچرخه سواری از ایران تقاضای شرکت داده اند.

هوشیار با اشاره به اسامی تیم های ایرانی که در این دوره از تور فیلیپین اعلام آمادگی کرده اند، اعلام کرد: تیم های شهرداری تبریز (تی. اس. آر)، تیم پتروشیمی تبریز (تی. پی. تی) و پیشگامان یزد سه تیم ایرانی شرکت کننده در این دوره از مسابقات فیلیپین هستند.

حضور 18 تیم از قاره های مختلف

وی در خصوص دیگر تیم های شرکت کننده در این دوره از تور فیلیپین یادآور شد: در این دوره تیم های مطرحی از قاره های مختلف حضور خواهند داشت و بر این اساس تیم های یوکیو و بریجستون از ژاپن، آر. تی. اس کربن و گوستو از تایوان، فروی بیانچی از نروژ، نوو نوردیسک از آمریکا، ساتالیست جاینت و ورارلبرگ از استرالیا، سی. ان. ان و پرینس از برونئی، آستانه از قزاقستان، پگاسوس از اندونزی، ترنگانو از مالزی و تیم ملی ازبکستان از دیگر تیم های دوچرخه سواری شرکت کننده در این دوره از رقابت های فیلیپین هستند.

دبیر هیئت دوچرخه سواری آذربایجان شرقی در عین حال اظهار کرد: به رغم درخواست 18 تیم برای شرکت در این دوره از مسابقات، برگزارکنندگان در تلاش هستند تعداد تیم های شرکت کننده را به 15 تیم کاهش دهند.

وی در خصوص مراحل برگزاری ششمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری فیلیپین، گفت: مرحله نخست این

برگزاری تور در چهار مرحله

دوره از مسابقات به صورت رفت وبرگشت در یک مسافت 126 کیلومتری از بالانگا در ارتفاعات کوهستانی باتان آغاز می شود. مرحله دوم این دوره از رقابت ها 153.75 کیومتر است که از بالانگا تا ایبا ادامه دارد و در مرحله سوم نیز دوچرخه سواران در یک مسافت 149.34 کیلومتری از ایبا تا لینگاین رکاب می زنند. همچنین مرحله چهارم ششمین دوره تور دوچرخه سواری فیلیپین از لینگاین تا بورنهام پارک برگزار می شود.

هوشیار که هدایت فنی تیم دوچرخه ساری شهرداری تبریز را نیز به عهده دارد، با اشاره به سابقه حضور این تیم در تور فیلیپین گفت: تیم دوچرخه سواری شهرداری تبریز در دومین حضور بین المللی خود در این تور در سال گذشته با ثبت زمان 51 ساعت و 49 دقیقه و 53 ثانیه عنوان قهرمانی پنجمین دوره این مسابقات را از آن خود کرده بود و تیم سی. ان. ان از برونئی با پنج دقیقه و چهار ثانیه اختلاف در رتبه دوم و رود بایک از فیلیپین جایگاه سوم را از آن خود کرده بود.

وی با بیان اینکه در پنجمین دوره تور فیلیپین 15 تیم حضور داشتند، افزود: تور بین المللی دوچرخه سواری فیلیپین در کلاس 2.2 تقویم آسیایی و اتحادیه جهانی دوچرخه سواری برگزار می شود.

حضور پنج رکابزن آذربایجان شرقی در اردوی تیم های ملی

دبیر هیئت دوچرخه سواری آذربایجان شرقی در ادامه همچنین با اعلام خبر حضور پنج رکابزن استان به اردوهای آمادگی تیم های ملی اعلام کرد: پنج رکابزن آذربایجان شرقی در اردوی آمادگی تیم ملی دوچرخه سواری استقامت و نیمه استقامت بزرگسالان، امید و جوانان آقایان جهت شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا 2015 تایلند حضور می یابند .

وی ادامه داد: اردوی آمادگی تیم ملی دوچرخه سواری استقامت و نیمه استقامت امید و جوانان آقایان جهت شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا 2015 تایلند از بعداز ظهر روز پنجشنبه گذشته آغاز شده و محمدرضا ایمانی در رده سنی امید و بهرام نجفی در رده سنی جوانان حضور دارند.

هوشیار گفت: همچنین اردوی آمادگی تیم ملی دوچرخه سواری استقامت و نیمه استقامت بزرگسالان آقایان جهت شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا 2015 تایلند از بعداز ظهر فردا چهارشنبه سوم دی آغاز می شود و طی آن رحیم امامی، صمد پور سیدی و حسین علیزاده از آذربایجان شرقی به همراه 16 رکابزن دیگر در این اردو حضور می یابند.

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 48679

به "اعزام تیم های شهرداری و پتروشیمی تبریز به تور فیلیپین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعزام تیم های شهرداری و پتروشیمی تبریز به تور فیلیپین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید