تاکید ای اف سی در کارگاه های آموزشی لیگ قهرمانان: فینال، باز هم رفت و برگشت

به گزارش مجله سرگرمی، در اجلاس لیگ قهرمانان صحبتی درباره برگزاری فینال در قالب یک بازی به میان نیامد و طبق برنامه و روش اعلام شده، فینال باز هم رفت و برگشت خواهد بود.

تاکید ای اف سی در کارگاه های آموزشی لیگ قهرمانان: فینال، باز هم رفت و برگشت

به گزارش خبرنگاران ، برای ما شاید یادآوری فینال صد هزار نفری لیگ قهرمانان در آزادی جذاب ترین اتفاق باشد. موضوعی که داتو وینسور جان دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا مراسم قرعه کشی لیگ قهرمانان 2019 را با آن شروع کرد: این مساله به قدری تاریخی و باشکوه بود که هر چه درباره اش بگوییم، از ارزش آن کم نمی گردد. مهم تر از آن اما مواردی بود که شین مان گیل در مورد مسائل امنیتی بازی ها، مدیریت حضور تماشاگران در استادیوم ها، افزایش کیفیت فنی برگزاری مسابقات و ضوابط و قوانین جدید در کارگاه های آموزشی لیگ قهرمانان 2019 آسیا عنوان کرد و بیش از همه، رفت و برگشتی بودن فینال توجه مان را جلب کرد. پیش از این شنیده بودیم از فصل جدید، فینال لیگ قهرمانان به صورت تک بازی برگزار می گردد اما پندار خمارلو که به عنوان مدیر رسانه ای و روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در مراسم قرعه کشی و کارگاه های آموزشی لیگ قهرمانان آسیا در کوالالامپور شرکت نموده بود، گفته که ای اف سی چنین تغییری را اعمال ننموده است: با وجود شایعات مطرح شده، باید بگویم در جریان اجلاس اخیر لیگ قهرمانان آسیا که در مالزی برگزار گردید، صحبتی درباره برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا در قالب یک بازی به میان نیامد و طبق برنامه و روش اعلام شده، فینال بازی ها در قالب دو بازی رفت و برگشت صورت می گیرد. این مساله نمی تواند حداقل برای این دوره از بازی ها یعنی لیگ قهرمانان سال 2019 روی دهد چون شرایط مسابقات در جریان این سفر برای تیم ها تشریح شد و برای برگزاری فینال، تا این لحظه تغییری را اعلام ننموده اند. با توجه به آن چه در جریان این همایش مطرح شد، فینال این دوره نیز به شکل دو بازی خواهد بود. البته طبق عرفی که وجود دارد، سال جاری نماینده شرق آسیا میزبان بازی سرانجامی است.

پرداختی های ای اف سی دو برابر می گردد

پاول لوزانوف رئیس کمیته مسابقات باشگاهی آسیا هم یک خبر خوب برای شرکت نماینده ها داشت: برای یاری به تیم ها و افزایش کیفیت، یاری هزینه سفرهای خارج از خانه دو برابر شده است. به این ترتیب هزینه ای که قبل از این برای بازی های گروهی تا نیمه نهایی، 30 هزار دلار بود، به 60 هزار دلار رسید و یاری هزینه فینال از 60 هزار دلار به 120 هزار دلار افزایش یافت.

تعویض چهارم برای وقت های اضافه

تیم ها در فصل جدید رقابت ها می توانند چهار بازیکن خارجی داشته باشند که حداقل یکی از آنها حتما باید آسیایی باشد. همچنین بعد از مرحله گروهی بازی ها هر زمان مسابقه به وقت اضافه برود اجازه تعویض چهارم وجود خواهد داشت.

حداقل نور مناسب برای استادیوم ها: 1800 لوکس

کنفدراسیون فوتبال آسیا اظهار داشت برای دوره آینده رقابت ها، استادیوم های میزبان تا مرحله نیمه نهایی بتوانند 1800 لوکس نور را در زمین مسابقه ایجاد نمایند. این رقم برای بازی فینال باید به 2000 لوکس برسد. با این شرایط استادیوم های ایرانی باید برای رسیدن به حدنصاب کوشش نمایند. همچنین تاکید شد که استعمال دخانیات در استادیوم ها ممنوع خواهد بود.

کنترل ورود افراد به استادیوم

ای اف سی تاکید بسیاری روی بحث بلیت فروشی ها وجود داشت و تاکید شد بلیت فروشی و کنترل ورود تماشاگران با دقت بیشتری انجام گردد تا هم از ورود افراد بدون بلیت به استادیوم جلوگیری گردد و هم افراد دارای بلیت به علت تکمیل ظرفیت، بیرون از استادیوم نمانند. در این ارتباط درباره استقبال گسترده تماشاگران از میزبانی تهران در مراحل نیمه نهایی و فینال مطالبی ارائه شد و مدیران بخش های رسانه ای، اقتصادی، بازاریابی، انضباطی و اخلاقی کنفدراسیون هم از دیگر سخنران مراسم بودند که هر کدام مواردی را اظهار داشت.

معرفی لباس تیم های آسیایی

در سرانجام کارگاه آموزشی روز جمعه، نمایندگان تیم های حاضر در لیگ قهرمانان 2019 نمونه ای از لباس های خود را ارائه و معرفی کردند. البته این معرفی نهایی نیست و تیم ها تا زمان برگزاری مسابقات فرصت دارند لباس های جدید و همین طور اسپانسرهای خود را معرفی نمایند.

توضیحات نماینده یوفا

کیت دالتور نماینده یوفا یکی از آخرین سخنرانان مراسم قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا بود که با نمایش یکسری ویدیو، از نقش بی دقتی های گاه کوچک در بروز حوادث سخن گفت. بعد هم ویدیویی از طرفداران بوکا جونیورز نشان داد و گفت: این یک مسابقه نیست، بلکه تمرین بوکاجیونیوز با 60 هزار تماشاگر است.

2 - 600

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

andishemag.ir: مجله اندیشه | مجله خبری و تحلیل اندیشه، گردشگری، ورزشی و فناوری

estekhdamjadid.ir: استخدام جدید: مجله کسب و کار، استارتاپ های گردشگری

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 7036

به "تاکید ای اف سی در کارگاه های آموزشی لیگ قهرمانان: فینال، باز هم رفت و برگشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکید ای اف سی در کارگاه های آموزشی لیگ قهرمانان: فینال، باز هم رفت و برگشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید