تشکیل کمیسیون پزشکی برای آنالیز شرایط بانوی المپیکی وزنه بردار

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، پریسا جهانفکریان وزنه بردار 87+ کیلوگرم کشورمان در حالی با انصراف یکی از رقیبان خود صاحب سهمیه حضور در بازی های المپیک 2020 توکیو شد که به علت جراحی و طی کردن دوره نقاهت، شرایط مبهمی برای اعزام به این بازی ها دارد.

تشکیل کمیسیون پزشکی برای آنالیز شرایط بانوی المپیکی وزنه بردار

این مسئله قرار است امروز چهارشنبه در کمیسیون پزشکی فدراسیون پزشکی ورزشی و با حضور متخصصان مربوطه مورد ارزیابی قرار بگیرد. در این نشست که خودِ پریسا جهانفکریان هم در آن حضور خواهد داشت شرایط آسیب دیدگی او و جراحی که داشته به صورت تخصصی ارزیابی می گردد تا بر اساس نظر پزشکان و متخصصان مربوطه، تصمیم نهایی برای اعزام او گرفته گردد.

جهانفکریان شصت و هشتمین ورزشکار ایرانی بود که سهمیه حضور در بازی های المپیک را به دست آورد. پیش از 67 ورزشکار از دوومیدانی، تیراندازی، کشتی آزاد، کشتی فرنگی، دوچرخه سواری، تیروکمان، تکواندو، شمشیربازی، کاراته، بوکس، تنیس روی میز، قایقرانی، وزنه برداری، شنا، بدمینتون، والیبال و بسکتبال صاحب سهمیه شده بودند.

سی و دومین دوره بازی های المپیک طی روزهای اول تا 17 مردادماه در توکیو برگزار می گردد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 150945

به "تشکیل کمیسیون پزشکی برای آنالیز شرایط بانوی المپیکی وزنه بردار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشکیل کمیسیون پزشکی برای آنالیز شرایط بانوی المپیکی وزنه بردار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید