تمرین ملی پوشان قایقرانی با دستگاه ارگو در محل سکونت

به گزارش مجله سرگرمی، ایرج اقلیمی سرمربی تیم ملی قایقرانی آب های آرام کشورمان در تبادل نظر با خبرنگاران پیرامون شرایط ملی پوشان این رشته در دوران تعطیلی اردوهای تیم ملی به دلیل شیوع بیماری کرونا، گفت: اردوی تیم ملی آب های آرام 24 اسفند ماه 98 تمام شد. البته در اسفند ماه تا حدی تمرینات را دنبال کردیم اما در نهایت اردوها نیمه تمام باقی ماند. از آن روز با رئیس فدراسیون هماهنگ شد تا بچه ها بتوانند با دستگاه های شبیه ساز قایقرانی یا ارگو در منازل خود تمرین نمایند و این دستگاه ها را با خود به خانه هایشان ببرند.

تمرین ملی پوشان قایقرانی با دستگاه ارگو در محل سکونت

وی اضافه نمود: به همه بچه هایی که قرار بوده در مسابقات انتخابی المپیک در بخش آب های آرام که فروردین ماه در تایلند برگزار گردد و در اردوهای نهایی ما حاضر بودند این دستگاه داده شده است. در اردوهای نهایی ما 6 پاروزن کایاک و دو کانو در مجموع هشت نفر حاضر بودند که این دستگاه به تمام این نفرات داده شده است.

مربی تیم آب های آرام کشورمان در مورد اینکه آیا فدراسیون امکانات کافی برای تجهیز تمام پاروزنان برای تمرین در منزل را داشته یا خیر؟، هم گفت: بعضی از این تجهیزات را فدراسیون هماهنگ کرد. از استان ها و هیأت هایی که این ابزار را داشتند هم یاری گرفتیم. ورزشکارانی که در شهرستان بودند هماهنگ شد تا همه آنها بتوانند این تجهیزات شبیه ساز تمرین قایقرانی را به خانه برده و از آن استفاده نمایند.

اقلیمی پیرامون چگونگی فرایند تمرین و سرکشی از پاروزنان در این مدت هم گفت: با استفاده از فضای مجازی نیز برنامه تمرین تمام بچه ها چک می گردد و هماهنگی های لازم صورت گرفته تا هیچکدام از نفرات وقفه ای در تمرینات نداشته باشند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا لغو و تأخیر در برگزاری مسابقات انتخابی به ضرر یا سود قایقرانان ما بوده است یا نه؟، نیز این طور گفت: این تعویق رویدادها به ضرر بچه ها نشد. من خودم سه ماه قبل از انتخابی المپیک مسئولیت تیم را برعهده گرفتم و هرچند راضی به این نبودم که به خاطر بیماری کرونا رقابت ها به تعویق بیافتد اما تأخیر در برگزاری رویدادهای انتخابی و در نهایت المپیک برای تیم ما بد نشد و شاید این مسئله باعث گردد تا بتوانیم با آمادگی بهتری در مسابقات انتخابی شرکت کنیم.

وی بیان داشت: نمی دانیم تا چه زمانی این فرایند تمرینی ادامه دارد و قطعاً اگر تصمیمی بر آغاز تمرینات تیم در شهرستان ها گرفته گردد باید پروتکل های سخت گیرانه ای داشته باشیم و شاید قایق های تیمی حذف گردد و بیشتر موضوع تمرینات بچه ها با قایق های تک نفره باشد. در حال حاضر این شرایط تمرینی تا خاتمه ماه رمضان ادامه دارد و برای بعد از این زمان برنامه ریزی جدیدی خواهیم داشت.

اقلیمی خاطر نشان کرد: ما باید بعد از سرگیری تمرینات بتوانیم در مسابقات پیش رو اول سهمیه المپیک را بگیریم. مطمئناً دو سه ماه قبل از برگزاری مسابقات انتخابی به ما اعلام خواهند کرد تا بتوانیم برنامه ریزی های خود را برای حضور بچه ها در رویدادهای انتخابی داشته باشیم.

ecods.ir: کد الکترونیک: مجله فناوری و گجت های هوشمند

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 89256

به "تمرین ملی پوشان قایقرانی با دستگاه ارگو در محل سکونت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمرین ملی پوشان قایقرانی با دستگاه ارگو در محل سکونت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید