خاص ترین جاهای گردشگری جهان : شنا در طبیعت

به گزارش مجله سرگرمی، رویای سفر به بسیاری از نقاط گردشگری دنیا و تماشا خاص ترین جاهای گردشگری دنیا و نقاط زیبای دنیا در لیست آرزوهای خیلی از ما هست.

خاص ترین جاهای گردشگری جهان : شنا در طبیعت

گاه به گشت در کوچه و خیابان های یک شهرِ خیلی خاص فکر می کنیم و گاهی هم رفتن به کاتماندو یا جنگل آمازون رویای ماست و به نظر ما از نقاط زیبای جهان. بعضی ها هم دوست دارند در پاریس قدم بزنند و بعضی دیگر هم خودشان را رو به غروب سرخ و زیبای تیبل مانتین کیپ تاون تصور می نمایند.

ما اما در این مطلب جور دیگری به خاص ترین جاهای گردشگری جهان نگاه نموده ایم. با خبرنگاران همراه باشید تا به چند استخر زیبا در نقاط خاص و زیبای جهان سر بزنیم.

استخرهایی که خاص ترین جاهای گردشگری جهان هستند

اگر تن زدن به آب و شنا کردن برای شما هم محبوب باشد، خاص ترین جاهای گردشگری جهان برای تان استخرهایی است که در دل طبیعت قرار دارند. در زبان انگلیسی به این استخرها (Infinity Pools) می گویند.

این استخرها با طرح هایی شیک و مدرن، منظره باشکوهی از طبیعت را پیش چشم می گذارند. از آسیا، خاورمیانه و اروپا تا مکزیک و آمریکا، این استخرها را باید ترکیب زیبایی شناسی محیط و منظره اطراف در نظر گرفت. ترکیبی که یک تجربه منحصر به فرد ایجاد می نماید.

در لیست برنامه های عملی آینده تان باشد که در سفر به یک کشور، از این استخرها لذت ببرید. بعد از چند ماه خستگی می توانید به کشوری آرام سفر کنید و در یکی از این استخرهای زیبا حسابی خوش بگذرانید. یک لیوان نوشیدنی خنک بگیرید، رو به منظره های درخشان طبیعی بنشینید و از پایکوبی آب روی تن خود لذت ببرید.

استخرهایی در دل طبیعت ، از نقاط زیبای جهان

در جهان جاهای مختلفی وجود دارند که می تواند برای لذت بردن از استخرهایی در دل طبیعت به آن جا بروید. در این مطلب خبرنگاران چند استخری را که در دل طبیعت قرار دارند می بینیم. یک نفس عمیق بکشید و همراه ما از این عکس های زیبا لذت ببرید.

[tie-slideshow] [tie-slide] استخر هتل Alila Ubud بالی، جایی در دل جنگل های سبز |

استخر هتل Alila Ubud بالی، جایی در دل جنگل های سبزتجربه آب تنی در لژ چهار فصل سرنگیتی تانزانیا یک تجربه کم نظیر استهم نشینی با آبی ساحل و دریا در هتل گِرِیس سانتورینی یونانسلام بر آب و آسمان در هتل ویلا هُنِگ سوییساستراحت در دل استانبولتجربه بی همتای آب و آفتاب در هتل بلموند کاروسوی ایتالیامنظره سبز استخر هتل هنگینگ گاردنز بالیهتل مارینا بِی سندز سنگاپور و تماشای نمای زیبای شهردر هتل سیکس سنس یائو نویی تایلند تمام حواستان را به طبیعت بسپارید

منبع:سـفـرزون

منبع: دیجیاتور
انتشار: 12 مرداد 1401 بروزرسانی: 12 مرداد 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 164378

به "خاص ترین جاهای گردشگری جهان : شنا در طبیعت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاص ترین جاهای گردشگری جهان : شنا در طبیعت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید