رونمایی از نسل جدید کراس اور های دیزلی بی ام و

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران : کراس اور های XD3 و XD4 شرکت BMW از پیشرانه دیزلی مجهز به توربوشارژر چهارگانه با قدرت 389 اسب بخار بهره می برند.

رونمایی از نسل جدید کراس اور های دیزلی بی ام و

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران، زندگی انسان ها در عصر نوین امروزی کاملا مبتنی بر تکنولوژی های جدید و محصولات متنوع در زمینه های مختلفی است که هر روز توسط برند های گوناگون فراوری می گردد. سرعت رشد و تحول در جهان به صورت چشمگیری در حال افزایش است و هر لحظه یک کالای جدید با کلی امکانات و ویژگی های خاص راهی بازار ها می شوند. در زندگی ماشینی امروز یکی از احتیاج های اصلی انسان ها خودرو است که کمپانی های مختلف جهان محصولات متنوع شان را فراوری و در اختیار کاربران قرار می دهند.

به گزارش موتوروان، آلپینا، یک شرکت خودروسازی آلمانی است که در زمینه تیونینگ خودرو های ب ام و و مینی فعالیت می نماید. دفتر مرکزی و کارخانه اصلی شرکت آلپینا در شهر بوشلو، آلمان قرار گرفته است. نسل جدید خودرو های XD3 و XD4 برای تازه نگه داشتن کراس اور های دیزلی و اسپرت این شرکت، مجموعه ای از به روزرسانی دریافت می نمایند و با امکانات پیشرفته و متنوع در اختیار مشتریان قرار خواهند گرفت.

امکانات و ویژگی های خودرو ها

نسخه های به روز شده کراس اور های XD3 و XD4 برند آلپینا از پیشرانه پیشرفته 3 لیتری 6 سیلندر خطی دیزلی مجهز به توربوشارژر چهارگانه به دست می آید که 389 اسب بخار قدرت و 800 نیوتن متر گشتاور فراوری می نماید. پیشرانه جدید نسبت به مدل قبلی خود 30 نیوتن متر افزایش گشتاور تجربه می نماید. نسخه نیم هیبریدی توربودیزل از XD3 از پیشرانه 6 سیلندر خطی 3 لیتری مجهز به دو توربوشارژر بهره می برد که 350 اسب بخار قدرت و 730 نیوتن متر گشتاور فراوری می نماید. این مدل در 4.9 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می رسد و بیشینه سرعت آن 254 کیلومتر بر ساعت است.

داخل کابین، آلپینا بسته به درخواست مشتری می تواند فضای کابین را با تودوزی سفارشی، دوخت ظریف روی جایگاه ها، گل دوزی و سایر روش های تزئین برجسته سازد. دستیار پارکینگ بی ام و و آینه های بیرونی تاشو برقی، لنت های ترمز با عملکرد بهتر و سیستم فرمان متغیر اسپرت به روزشده از دیگر امکانات این خودرو های لوکس و جذاب هستند که مشتریان می توانند از آن ها بهره مند شوند.

زمان تحویل خودرو های به روز شده

عرضه این خودرو ها به بازار از ماه نوامبر در اروپا آغاز می گردد. در آلمان قیمت مدل XD3 از 104،015 دلار (85،900 یورو) آغاز می گردد و قیمت XD4 به 107،890 دلار (89،100 یورو) می رسد.

به هر حال با وجود تنوع در محصولات و برند های مختلف فراوری نماینده، مشتریان و علاقه مندان به این خودرو ها با آنالیز امکانات این خودرو ها می توانند تصمیم بهتری برای خرید اتومبیل بگیرند.

foroshgahak.ir: فروشگاه کوچک | مجله آموزشی سیستم های مدیریت فروش

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 7 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 148459

به "رونمایی از نسل جدید کراس اور های دیزلی بی ام و" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از نسل جدید کراس اور های دیزلی بی ام و"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید