سایت هالی دات آی آر بهترین راه چاره خرید اینترنتی بلیط هواپیما و رزرو هتل را ارائه کرد

به گزارش مجله سرگرمی، وب سایت هالی به عنوان یکی از معتبر ترین آژانس های مسافرتی با 20 سال سابقه ، امروز برترین راه حل خرید اینترنتی بلیط هواپیما از برند های بین المللی و رزرو آنلاین هزار هتل برتر جهان را با امکان پرداخت ریالی در اختیار مسافران قرار داده است.

سایت هالی دات آی آر بهترین راه چاره خرید اینترنتی بلیط هواپیما و رزرو هتل را ارائه کرد

شرکت ستاره الماس هالی دارای مجوز از سازمان هواپیمایی کشوری و سازمان گردشگری ، عضو انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و عضو انجمن بین المللی یاتا می باشد. سیستم رزرویشن این مجموعه معتبر متصل به صدها سیستم در ایران و سراسر جهان است و کلیه فرایند رزرو و صدور بصورت اتوماتیک و بر اساس اطلاعات وارد شده توسط شما صورت می پذیرد .

پشتیبانی مسافر در سایت هالی hali.ir بصورت کاملا اینترنتی و به وسیله صفحه پشتیبانی مسافر صورت می پذیرد و اپراتور های این وب سایت در بخش پشتیبانی با دقت ، سرعت و حساسیت بالا روزانه جوابگوی صد ها درخواست ارسالی کاربران هستند .

نرخ های ویژه به مقاصد ویژه

یکی از ویژگی های پرطرفدار هالی ارائه نرخ های ویژه در فصول مختلف پروازی با پایین ترین نرخ از بهترین شرکت هواپیمایی داخلی و خارجی است که در وب سایت هالی ارائه میشود.

وب سایت هالی از نخستین سایت های خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل و بیمه مسافرتی بوده که از 20 سال پیش توسط مهدی عبدلی کارشناس ارشد فناوری اطلاعات ایده اولیه آن شکل گرفت و به بهره برداری رسید و سال ها بعد با ظهور وب سرویس های ارائه این خدمات با اقبال عمومی در سراسر ایران و جهان روبرو شد.

امروز هزاران مسافر ایرانی در سراسر جهان از هر نقطه ایران یا جهان به هر نقطه ایران یا جهان می توانند بلیط هزار شرکت هواپیمایی را بصورت کاملا اینترنتی تهیه نموده و نسبت به رزرو صدها هزار هتل بصورت اینترنتی اقدام کنید.

هالی به جهت نحوه ارائه خدمات متفاوت و متناسب با استانداردهای جهانی همیشه مورد تمجید و استقبال مسافران زیادی از جمله هنرمندان و صاحبان مشاغل بوده است، به گونه ای که صفحه اینستاگرام هالی @haliagency بیش از 100 هزار فالوور دارد.

رزرو بلیت هواپیما و پشتیبانی در هالی دات آی آر بصورت کاملا اینترنتی است

مهم نیست بلیط هواپیما چارتر باشد یا سیستمی شما به وسیله سایت و اپلیکیشن hali.ir در سراسر جهان می توانید نسبت به خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل و بیمه مسافرتی اقدام نموده و لذت خرید آنلاین بلیط هواپیما خارجی و داخلی را تجربه کنید.

رونمایی از سیستم رزرواسیون اینترنتی هالی با حضور هنرمندان

در مراسمی که در هتل سیمرغ برگزار گردید از سیستم رزرواسیون اینترنتی با حضور هنرمندان ، نمایندگان شرکت های هواپیمایی و مدیران شرکت ها رونمایی شد.

در ابتدای برنامه مجری برنامه محمود شهریاری ویژگی های این سیستم را امکان صدور کامل بلیط 900 شرکت هواپیمایی داخلی و خارجی و 50 هزار هتل از هر نقطه ایران یا جهان به هر نقطه ایران یا جهان بصورت اینترنتی برشمرد.

سیستمی که در حال حاضر روزانه 7000 کاربر از آن بازدید می نمایند و محصول سال ها تجربه می باشد .

در خاتمه توصیه میکنیم جهت مشاهده و خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل به وب سایت هالی hali.ir مراجعه کنید.

ecods.ir: کد الکترونیک: مجله فناوری و گجت های هوشمند

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 5 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 35787

به "سایت هالی دات آی آر بهترین راه چاره خرید اینترنتی بلیط هواپیما و رزرو هتل را ارائه کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سایت هالی دات آی آر بهترین راه چاره خرید اینترنتی بلیط هواپیما و رزرو هتل را ارائه کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید