سرنوشت تلخ برای پدیده آکادمی رئال مادرید

به گزارش مجله سرگرمی، فرانچو بهترین بازیکن تیم جونان رئال و پدیده لافابریکا در آستانه جدایی از این باشگاه قرار گرفته است.

سرنوشت تلخ برای پدیده آکادمی رئال مادرید

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، فرانچو مدت زمانی نه چندان دور پدیده لا فابریکا(آکادمی باشگاه رئال) محسوب می شد. ستاره آرژانتینی که 11 سال پیش از آکادمی باشگاه سن مارتین ماردل پلاتا آرژانتین به لا فابریکا اضافه شد، پله های ترقی را خیلی سریع طی کرد.

او در تیم جوانان رئال مادرید که در اسپانیا فاتح تمامی جام ها شد، بهترین بازیکن بود و تصور می شد خیلی سریع نیز به تیم اول رئال مادرید برسد. زین الدین زیدان هم روی او حساب ویژه ای باز کرده بود و حتی دو سال و نیم پیش در بازی کوپا دل ری برابر فوئن لابرادا نیز از سوی سرمربی فرانسوی برای تیم اول باشگاه به میدان فرستاده شد.

فرانچو در تیم دوم رئال(کاستیا) که هدایتش بر عهده سانتی سولاری بود نیز بهترین بازیکن بود ولی یک مصدومیت رباط صلیبی باعث شد تا او مدت ها به دور از میادین بماند و پس از بازگشت نیز نتوانسته به فرم گذشته خود برسد.

امسال او تنها 15 بازی برای تیم دوم رئال انجام داد و تنها یک گل به ثمر رساند تا در 22 سالگی بدون اینکه امیدی برای رسیدن به تیم اول رئال داشته باشد، تصمیم به جدایی بگیرد.

گفته می شود رئال قصد دارد او را به آینتراخت فرانکفورت قرض بدهد ولی خودش دوست دارد به آرژانتین بارشود و برای راسینگ کلاب باشگاه محبوبش توپ بزند. اروپا یا آرژانتین؛ فرانچو بر سر دو راهی بزرگی گیر کرده است. سرنوشتی تلخ برای بازیکنی که قرار بود پدیده تیم اول رئال مادرید باشد.

chinaro.ir: تور چین ارزان قیمت، تور پکن، هانگزو، شانگهای، تور نوروز چین همگی را در این وبسایت بیابید.

cicagraphic.ir: مجله گرافیک | همه چیز درباره طراحی بصری و گرافیکی

dorezamin.ir: مجله دور زمین | تور ایتالیا اسپانیا، تور اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 103039

به "سرنوشت تلخ برای پدیده آکادمی رئال مادرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرنوشت تلخ برای پدیده آکادمی رئال مادرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید