ضعف استقلال هنوز رفع نشده است، به محمود فکری تبریک می گویم

به گزارش مجله سرگرمی، ستار همدانی در گفت و گو با خبرنگاران، در خصوص پیروزی دو بر صفر استقلال برابر شهر خودرو و صدرنشین شدن این تیم در لیگ بیستم گفت: با اینکه هنوز از شکل بازی استقلال انتقاد می گردد اما اعتقاد دارم این تیم هفته به هفته بهتر خواهد شد و نتایج قابل قبولی کسب خواهد نمود.

ضعف استقلال هنوز رفع نشده است، به محمود فکری تبریک می گویم

هافبک پیشین استقلال در ادامه اظهار داشت: مهاجمان استقلال آغاز خوبی داشتند یک گل زودهنگام زدند و توانستند از اخراج بازیکن حریف استفاده نموده و در دقایق انتهای نیمه اول به گل دوم دست پیدا نمایند، در نیمه دوم هم با اینکه شهر خودرو 10 نفره بود کوشش می کرد به گل دست پیدا کند. آنها در چند موقعیت خطرناک صاحب موقعیت شدند که مظاهری آماده درون دروازه باعث شد شهر خودرو به گل دست پیدا نکند.

همدانی توضیح داد: یکی از دلایلی که استقلال بعد از گل عقب نشینی می نماید استرس های زیادی است که این مدت به تیم وارد شده است و آنها نگران این هستند که مبادا پیروزی را با تساوی عوض نمایند. حضور دانشگر در زمین بسیار مثبت بود، او هم در خط دفاعی عملکرد خوبی داشت و هم توانست گلزنی کند.

هافبک پیشین استقلال با انتقاد از ناهماهنگی در خط دفاع آبی پوشان گفت: تک تک بازیکنانی که در خط دفاع استقلال حضور دارند همگی سرحال و باتجربه هستند اما ناهماهنگی در خط دفاع هنوز وجود دارد و مسائل دفاعی حل نشده است. کادر فنی استقلال باید از داشتن این بازیکنان باتجربه به خوبی استفاده نموده و یک هماهنگی کامل را بین خط دفاعی به وجود بیاورد.

وی در خصوص رفتارهای غیرحرفه ای فرشید اسماعیلی هم گفت: به فکری تبریک می گویم که با بازیکن سالاری مقابله می نماید، فرشید اسماعیلی باید بداند که در چه تیمی بازی می نماید. قرار نیست اگر بازیکنی عملکرد قابل قبولی داشت خودش را تافته جدا بافته بداند و برای تیمی چون استقلال معین تکلیف کند. باشگاه باید بازیکنانش را از لحاظ فرهنگی به یک سطح حرفه ای برساند تا هیچ بازیکنی نه تنها در استقلال بلکه در تمام تیم ها به خودش اجازه ندهد چنین رفتاری داشته باشد.

وی در انتها اظهار داشت: یکی از فاکتورهای مثبت بازی استقلال استفاده از جوانان بود، به این حرکت فکری تبریک می گویم، او نشان داد که تنها به بازیکنان اسم و رسم دار فکر نمی نماید و در زمان لزوم از بازیکنان جوان هم استفاده می نماید زیرا آنها آینده فوتبال کشورمان هستند.

bestarticles.ir: بهترین مقاله، گلچینی از بهترین های دنیای فناوری و گردشگری

boostanchat.ir: بوستان گفتگو | انجمن بحث و بررسی فناوری های روز دنیا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 124830

به "ضعف استقلال هنوز رفع نشده است، به محمود فکری تبریک می گویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضعف استقلال هنوز رفع نشده است، به محمود فکری تبریک می گویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید