علیرضا دبیر: سوریان ابرمرد کشتی ایران است

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، علیرضا دبیر امروز حکم انتصاب کسی را امضا کرد که یکی از مفاخر کشتی ایران و دنیا است. حکم انتصاب حمید سوریان که مدتها از عرصه کشتی دور بوده، اما از امروز به عنوان نایب رئیس فدراسیون کشتی وارد گود شده تا بتواند در طول مدیریت علیرضا دبیر، یار و یاور او باشد.

علیرضا دبیر: سوریان ابرمرد کشتی ایران است

رئیس فدراسیون کشتی امروز در جمع حاضرین در مراسم معارفه حمید سوریان گفت: بعید می دانم سوریان نیازی به معرفی داشته باشد، چراکه او ابرمرد کشتی ایران است. جالب آنکه او بیشتر از خودم به من فشار آورد تا برای انتخابات فدراسیون وارد رقابت بشوم و حالا خوشحالم که به ما افتخار همکاری و همراهی داده است.

وی توضیح داد: طراحتا می گویم او با اختیارات کامل وارد فدراسیون کشتی شده و امیدوارم بتواند از تجارب بالای کارشناسی خود در کشتی فرنگی استفاده کند تا بچه های ما در تمامی رده ها نیز از این تجارب بهره ببرند.

به گزارش خبرنگاران، علیرضا دبیر صبح امروز طی مراسمی حکم انتصاب حمید سوریان را به عنوان نایب رئیس فدراسیون به این نابغه کشتی ایران و دنیا اهدا کرد تا گام نخست تغییرات مدیریتی خود را محکم بردارد.

حمید سوریان دارنده 7 مدال طلای المپیک و دنیا از مفاخر تاریخ کشتی محسوب می گردد که حالا باید برای چهار سال به عنوان نایب رئیس در کنار علیرضا دبیر فعالیت کند.

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 34182

به "علیرضا دبیر: سوریان ابرمرد کشتی ایران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علیرضا دبیر: سوریان ابرمرد کشتی ایران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید