فاصله 3 ساعته همدان با مرکز کشور یک مزیت است

به گزارش مجله سرگرمی، معاون گردشگری میراث فرهنگی استان همدان با بیان اینکه همدان می تواند در این زمینه نقش محوری داشته باشد گفت: فاصله 3 ساعته همدان با مرکز کشور یک مزیت است.

فاصله 3 ساعته همدان با مرکز کشور یک مزیت است

به گزارش خبرنگار از ،خاکسار، معاون گردشگری میراث فرهنگی استان همدان گفت: قطار گردشگری که آدینه هر هفته گردشگر وارد استان همدان می نماید به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

او با بیان اینکه با پایین آمدن نرخ اقامت شاهد حضور گردشگران در همدان خواهیم بود، گفت: باید در ورودی های شهر همدان ایستگاه اطلاع رسانی مستقر گردد کما اینکه قرار بود 3 ایستگاه در این زمینه ایجاد گردد، اما تاکنون محقق نشده است.

خاکسار با بیان اینکه تحقق این خواسته نیازمند مطالبه گری است، گفت: با همراهی یکدیگر می توانیم زمینه حضور گردشگران در استان همدان را فراهم کنیم.

این مسئول در ادامه با بیان اینکه ایران مقصد ارزانی برای سفر های خارجی شده است وگردشگران هم برای بازدید اماکن دیدنی استان های ایران و هم برای گردشگری سلامت وارد این کشور می شوند، گفت: باید از این فرصت استفاده کنیم، اما نیازمند همکاری و مشارکت بیشتر دستگاه ها هستیم.

او با بیان اینکه سازمان میراث فرهنگی به منطقه غرب توجه بیشتری دارد، گفت: 10 استان این منطقه در تفاهم نامه ای گروهی برای توسعه گردشگری قدم بر می دارند و سازمان میراث فرهنگی محتوای تولیدی این استان ها را تبلیغ خواهد نمود تا منطقه غرب محور گردشگری گردد.

د

ecods.ir: کد الکترونیک: مجله فناوری و گجت های هوشمند

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 35128

به "فاصله 3 ساعته همدان با مرکز کشور یک مزیت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فاصله 3 ساعته همدان با مرکز کشور یک مزیت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید