قرارداد ویلموتس فردا امضا می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، تاج گفته قرارداد ویلموتس فردا(یکشنبه) امضا می گردد ولی همه چیز در آن گنجانده شده؛ از مصاحبه نکردن علیه مربیان داخلی تا روزهای مرخصی و نحوه تعامل با مربیان لیگ و مسائل دیگر.

قرارداد ویلموتس فردا امضا می گردد

مهدی تاج در گفت وگو با خبر سراسری شبکه یک در خصوص انتخاب مارک ویلموتس به عنوان سرمربی تیم ملی گفت: از همان ابتدا فدراسیون فوتبال به دنبال یک سرمربی جوان بود که بتواند هم از رنکینگ تیم ملی در آسیا و جوان گرای در تیمهای ملی و همچنین نسبت به تیم های پایه حساسیت داشته باشد.ویلموتس چه در زمانی که در آلمان بازیکن شالکه بود در آلمان محبوب ،پیروز بوده و چه زمانی که به عنوان سرمربی بلژیک بوده عملکرد خوب پیروز است وی در زمان مربیگریش در تیم ملی بلژیک حساسیت زیادی به جوان گرایی داشته است در حال حاضر با وی مذاکرات خوبی داشتیم اما اختلافات کوچکی هم بین طرفین وجود دارد که تا دوشنبه نتیجه آن نهایی و اعلام می گردد.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت:ویلموتس بعد از ورودش به ایران اعلام نمود که تصورم از کشور شما چه از نظر امکانات و چه از نظر برخورد مردم اینگونه نبوده که در رسانه ها اعلام شده است. بعد از مشاهده ویلموتس از ساختمان پک گفت که ما در بلژیک ساختمانی مشابه این با امکانات وسیع اینچنینی کم داریم و این احساس در وی به وجود آمد که امکانات خوبی در ایران وجود دارد و این موضوع باعث شد که توافقات اولیه صورت گیرد.

وی در خصوص قرارداد ویلموتس گفت:قرارداد ما با ویلموتس تا انتها جام جهانی 2022 قطر خواهد بود و قرار شده که وی فقط دو دستیار همراه خودش به ایران بیاورد و سایر دستیاران وی چه کادر فنی، پزشک و بدنساز و... همه از ایران باشند و حتی از وی خواسته شده که فدراسیون محور باشد. در توافقات اولیه که فدراسیون فوتبال تمام مسئولیت های روابط عمومی، بازی های تدارکاتی و مصاحبه ها زیر نظر و با اختیار رئیس فدراسیون است و با توجه به سابقه خوب ویلموتس در تیم های پایه بلژیک قرار شد که نظارت بر تمام تیم های پایه برعهده سرمربی تیم ملی باشد.

تاج در گفت و گویی دیگر با اشاره به اینکه مبنای فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی تیم ملی چیست، گفت:مبنای ما این بود که در ابتدا وی سنی میان 50 تا 55 سال داشته باشد و او حتماً رزومه سرمربیگری تیم های ملی را در کارنامه اش داشته باشد.

وی اضافه نمود: 2 دستیار خارجی برای ویلموتس در نظر گرفته ایم که یکی از آنها در المپیک مارسی کار نموده و بسیار قوی است. 3-4 دستیار داخلی هم برای او در نظر گرفته ایم. ضمن آنکه قرار است از بین دستیاران داخلی وی یک نفر را انتخاب کند که در واقع از دل این مربی داخلی یک سرمربی خوب بیرون بیاید.

وی با اشاره به اینکه قرارداد ویلموتس فردا(یکشنبه)امضا خواهد شد، گفت:این مربی زمانی راهنمایی تیم ملی بلژیک را برعهده گرفت و تیم ملی این کشور را که اتفاقا یک کشور محسوب می گردد از رده 54 جهان به اول جهان راهنمایی کرد که این کار اصلاً ساده نیست.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: ما برای انتخاب این مربی با کمیته فنی صحبت کردیم و آنها ویژگی ها را اعلام نمودند و ما هم با همین ویژگی ها سراغ سرمربی جدید تیم ملی رفتیم.

تاج در پاسخ به این سؤال که تفاوت ویلموتس با کی روش را در چه می بیند، گفت:فرق ویلموتس نسبت به سرمربی قبلی تیم ملی فدراسیون محور است و البته قرارداد او فردا(یکشنبه) امضا می گردد ولی همه چیز در آن گنجانده شده ؛از مصاحبه نکردن علیه مربیان داخلی تا روزهای مرخصی و نحوه تعامل ما مربیان لیگ و مسائل دیگر.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا مبلغ قرارداد ویلموتس تعیین است، گفت:مبلغ قرارداد این مربی قابل افشا نیست مگر آنکه دوطرفه باشد. البته مفاد قرارداد قابل انتشار است و مسئله ای وجود ندارد. در واقع عقد قرارداد با ویلموتس به نوعی تجربه قرارداد با کی روش است که ما آن را لحاظ کردیم.

به این ترتیب کادر فنی تیم ملی تقریبا با خود ویلموتس 7 نفره خواهد بود اگرچه تیم پزشکی و ماساژورها و گروه بررسی به صورت جداگانه در قالب کادر فنی پشتیبانی تیم ملی زیر نظر وی فعالیت خواهند کرد.

3-670

ecods.ir: کد الکترونیک: مجله فناوری و گجت های هوشمند

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 5 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 24212

به "قرارداد ویلموتس فردا امضا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرارداد ویلموتس فردا امضا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید