نوری شاهرودی: تحریم سلامت ایرانیان از همان ابتدا در هسته مرکزی تحریم و تروریسم مالی تعبیه شد

به گزارش مجله سرگرمی، سفیر ایران در عمان در پیامی نوروزی ضمن درخواست یاری از ایرانیان خارج از کشور در شرایط شیوع کرونا گفت: تحریم سلامت ایرانیان از همان ابتدا در هسته مرکزی تحریم و تروریسم مالی تعبیه شد.

نوری شاهرودی: تحریم سلامت ایرانیان از همان ابتدا در هسته مرکزی تحریم و تروریسم مالی تعبیه شد

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرنگاران، محمدرضا نوری شاهرودی سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسقط در پیغامی فرارسیدن سال نو را تبریک گفت.

در این پیغام آمده است: نوروز پیغام آور مهر و صلح و دوستی و همچنین هدیه تمدن و فرهنگ غنی باستانی ایران به دنیایان است.مردم تمدن ساز ایران در هر کجای دنیا که باشند با آیین نوروز به هم پیوند خورده و به سرزمین کهن،هویت ایرانی و اسلامی و تاریخی خود افتخار می نمایند.

وی می افزاید: سالی که گذشت گرچه سال پر اندوهی بود و شاهد وقوع حوادث دردناکی بودیم،اما در عین حال شاهد مشارکت و همکاری ایرانیان عزیز مقیم عمان در عرصه های مختلف بخصوص تجاری و مالی بودیم که دستاوردهای بزرگی را برای میهن عزیزمان به همراه داشت.فرصت را مغتنم می شمارم و ضمن تشکر از تک تک شما عزیزان، خجسته نوروز باستانی را تبریک می گویم و از درگاه خداوند متعال سالی سرشار از موفقیت و سر بلندی توام با سلامتی برای شما آرزومندم و امیدوارم در سال جدید نیز با تدبیر، امید، همدلی و همکاری بیش از پیش شاهد پیشرفت و شکوفایی در همه زمینه ها باشیم.

سفیر ایران در مسقط همچنین به شیوع کرونا در دنیا پرداخت و خاطرنشان نموده است: کرونا تبدیل به چالش اصلی دنیای و کشورمان در سال 98 شد که متاسفانه تبعات آن در سال جدید نیز همچنان ادامه خواهد داشت.کرونا البته یک ویروس عالم گیر است، اما مهم اینجاست که در همه جا به یکسان قربانی نمی گیرد، ما همواره و به درستی گفته ایم که تحریم ها ظالمانه است، اما کرونا حقیقت این ظلم را بر دنیایان آشکار کرد.

وی می افزاید: تحریم سلامت ایرانیان از همان ابتدا در هسته مرکزی تحریم و تروریسم مالی تعبیه شد. وقتی حق ملتی در دسترسی به دارو، غذا و سایر اقلام بشردوستانه سلب شده در مقایسه با سایر کشور ها در موقعیتی نابرابر و آسیب پذیرتر قرار می گیرد.

نوری شاهرودی عنوان نموده است: مبارزه ضد کرونایی ملت ما در همین مدت کوتاه مرز بین ایرانیان داخل و خارج را از میان برداشته است. ایرانیان میهن دوست با مشاهده خطر کرونا مرزبندی ها را به کناری نهاده و سلامتی و بقای هموطنان خود را ورای همه مرز بندی ها قرار دادند که این رویکرد ملی متقابلا مسئولیت همه ما را سنگین تر می نماید.امروز مرزها از خطوط خودی و غیر خودی مرسوم و از خطوط موافق و مخالف حاکمیت نمی گذرد.هر آن کس که برای نجات هموطنان خود می کوشد و با مرگ پراکنی تحریم ها و کرونا مبارزه می نماید، ایرانی است و خودمانی.

وی می افزاید: هموطنان عزیز امروز وطن بیش از هر زمان دیگری به کمک شما نیازمند است، چرا که آمریکای ظالم می کوشد تا به وسیله افزایش مستمر تحریم ها کشورمان را به جزیره ای محصور در اقیانوسی از تهدید ها و رنج ها تبدیل کند. بیایید تا بهتر از گذشته دست در دست یکدیگر و با همدلی و همفکری به هر شکلی که بتوانیم مردم کشورمان را در این روزهای سخت و سخت کمک کنیم.

سفیر ایران در انتها ضمن تبریک مجدد سال جدید از همه شما هموطنان ایرانی تقاضا کرد تا در این شرایط حساس با توجه به اطلاعیه ها و هشدارهای دولت دوست عمان و رعایت نکات بهداشتی و ایمنی، مراقب سلامتی خود و عزیزانشان باشند تا خدای نانموده کسی دچار این بیماری منحوس نشود.

ecods.ir: کد الکترونیک: مجله فناوری و گجت های هوشمند

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 5 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 78329

به "نوری شاهرودی: تحریم سلامت ایرانیان از همان ابتدا در هسته مرکزی تحریم و تروریسم مالی تعبیه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوری شاهرودی: تحریم سلامت ایرانیان از همان ابتدا در هسته مرکزی تحریم و تروریسم مالی تعبیه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید