کاهش سرعت باد در زابل

به گزارش مجله سرگرمی، مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از احتمال کاهش سرعت وزش باد و گرد وغبار در منطقه زابل اطلاع داد.

کاهش سرعت باد در زابل

احد وظیفه در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه امروز (12 شهریور) در ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده و برخی مناطق شمالی آذربایجان شرقی و غربی رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می گردد،اظهارکرد: فردا (13 شهریور) در ارتفاعات البرز مرکزی، البرز شرقی و برخی مناطق شرق مازندران بارش پراکنده و در برخی مناطق شمالی آذربایجان شرقی و غربی رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می گردد.

وی ادامه داد: در روز چهارشنبه (14 شهریور) در ارتفاعات البرز مرکزی در مازندران، غرب گلستان، شرق مازندران و ارتفاعات سمنان همچنین مناطقی از غرب و مرکز استان کرمان در شرق فارس رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می گردد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اضافه نمود: فردا و پس فردا (13 و 14 شهریور) در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در ارتفاعات زاگرس جنوبی به ویژه در برخی نقاط استان فارس افزایش ابر، وزش باد و احتمال رگبار باران پیش بینی می گردد.

به گفته وی در منطقه زابل تا ظهر فردا (13 شهریور) وزش باد شدید و گرد و غبار را خواهیم داشت اما بعد از آن از میزان سرعت وزش باد در این منطقه کاسته می گردد.

وی تاکید نمود: در سایر مناطق کشور در سه روز آینده آسمان صاف و آفتابی خواهد بود.

این کارشناس سازمان هواشناسی در خاتمه درمورد شرایط جوی تهران طی دو روز آینده اعلام نمود: آسمان تهران فردا و پس فردا (13 و 14 شهریور) صاف، در بعدازظهر کمی ابری گاهی همراه با وزش باد پیش بینی می گردد. بیشترین و کمترین دمای تهران در این دو روز 32 و 20 درجه سانتی گراد خواهد بود.

ecods.ir: کد الکترونیک: مجله فناوری و گجت های هوشمند

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 2219

به "کاهش سرعت باد در زابل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش سرعت باد در زابل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید