کسب مجوز رسمی بوکس حرفه ای و نیمه حرفه ای توسط وزارت ورزش

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، نشست خبری انجمن بوکس حرفه ای و نیمه حرفه ای صبح امروز با حضور مسئول این انجمن، نماینده فدراسیون و اصحاب رسانه برگزار گردید. حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس در این نشست حضور نداشت.

کسب مجوز رسمی بوکس حرفه ای و نیمه حرفه ای توسط وزارت ورزش

در ابتدای این نشست حمید قبایی زاده نماینده فدراسیون بوکس مطرح نمود: خوشحالیم که رسما بر فعالیت های بوکس حرفه ای و نیمه حرفه ای نظارت می کنیم و جهت جلوگیری از پراکندگی فعالیت ها تصمیم گرفتیم این انجمن به صورت رسمی فعالیت خود را شروع کند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاران که آیا این بوکس حرفه ای و نیمه حرفه ای همان بوکسی است که روزبهانی در آن فعالیت می کرد گفت: بله احسان روزبهانی در همین رقابتها سهمیه المپیک گرفت و همین حالا هم سالار غلامی و بعضی دوستان دیگر را در این قالب داریم.

حسن محمدلو مسئول انجمن بوکس حرفه ای نیز در مورد راه اندازی انجمن بوکس حرفه ای و نیمه حرفه ای گفت: خوشبختانه استانداردهای لازم را در مورد فعالیت های لازم بوکس حرفه ای در نظر گرفته ایم. بعضی از بوکسورها علاقه مند به حضور در بوکس حرفه ای هستند و ما در تلاشیم تا این نمایندگان کشورمان زیر نظر وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون بوکس فعالیت نمایند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد اینکه آیا تیم ملی حرفه ای و نیمه حرفه ای خواهیم داشت و سرمربی در این خصوص انتخاب شده است گفت: خیر تیمی نخواهیم داشت و در بوکس حرفه ای و نیمه حرفه ای هر بوکسور خودش مربی اش را انتخاب می نماید.

ecods.ir: کد الکترونیک: مجله فناوری و گجت های هوشمند

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 54423

به "کسب مجوز رسمی بوکس حرفه ای و نیمه حرفه ای توسط وزارت ورزش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کسب مجوز رسمی بوکس حرفه ای و نیمه حرفه ای توسط وزارت ورزش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید