حوزه هنری امکانات لازم را در اختیاراهالی موسیقی قرارداده است

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، امین مرادی شامگاه پنج شنبه در نشست جمعی از اساتید شورای عالی موسیقی کشور با خبرنگاران استان کردستان در سنندج بر توجه به موسیقی هم چون سایر بخش ها مانند ورزش تاکید نمود و گفت: بسیاری از بزرگان موسیقی کشورمان عنوان کردند نتیجه توجه و اهمیت قائل شدن برای موسیقی کاهش آسیب های اجتماعی خواهد بود.

حوزه هنری امکانات لازم را در اختیاراهالی موسیقی قرارداده است

وی با اشاره به اینکه حوزه هنری نهادی فراجناحی است، مطرح نمود: در این مدت حوزه هنری بخوبی ثابت نموده متعلق به گروه و جریان خاصی نیست و همواره با انگیزه وعلاقه در راستای اعتلای هنر و فرهنگ استان کارو فعالیت نموده و خواهد نمود.

وی اظهارداشت: تمامی برنامه ها و کوشش های ما در راستای وقوع اتفاق و رویدادهای فرهنگی وهنری در این منطقه است و در این رابطه هم در طول سال از اساتید برجسته کشورمان در حوزه های مختلف فرهنگی وهنری برای حضور دراستان دعوت نموده ایم.

رییس حوزه هنری استان کردستان وجود خانواده هایی مانند کامکارها، عندلیبی ها را سرمایه استان خواند و ادامه داد: با وجود چنین افراد توانمندی که در حوزه موسیقی کشورمان بسیار تاثیرگذار بوده وهستند، بکاربردن واژه محروم شایسته کردستان نیست.

مرادی با اشاره به اینکه تمامی مردم کردستان بالقوه هنرمند هستند، افزود: بدون هیچ چشم داشتی و تنها در راستای توسعه هنر موسیقی دراستان، مجموعه پردیس سینما بهمن سنندج را در اختیار اهالی موسیقی قرار داده ایم.

ecods.ir: کد الکترونیک: مجله فناوری و گجت های هوشمند

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 2544

به "حوزه هنری امکانات لازم را در اختیاراهالی موسیقی قرارداده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حوزه هنری امکانات لازم را در اختیاراهالی موسیقی قرارداده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید