قهرمانی فوتسال در تورنمنت تبریز

به گزارش مجله سرگرمی، محمدرضا ساکت، دبیرکل فدراسیون فوتبال نیز در مراسم اختتامیه این تورنمنت به همراه مسوولان هیات فوتبال تبریز و محمد طاهری و محمدرضا حیدریان حضور داشتند.

قهرمانی فوتسال در تورنمنت تبریز

به گزارش خبرنگاران ،دیدار تیم های فوتسال ایران و اکراین بعدازظهر امروز(چهارشنبه) برگزار گردید که در نهایت تیم فوتسال ایران با نتیجه دو بریک پیروز میدان شد و عنوان قهرمانی این تورنمنت را به دست آورد.مهدی جاوید از روی نقطه پنالتی و مسلم اولاد قباد برای ایران گل زدند.

پیش از آغاز این دیدار، محمدرضا ساکت، دبیکر فدراسیون فوتبال در جمع بازیکنان حاضر شد و دقایقی را با آنها به مصاحبه پرداخت.

لازم به ذکر است محمد طاهری و محمدرضا حیدریان به دعوت فدراسیون فوتبال در آخرین دیدار از تورنمنت فوتسال که بین تیم های ملی فوتسال ایران و اکراین برگزار گردید، حضور داشتند و این بازی را از نزدیک نظاره کردند.

محمدرضا ساکت، دبیرکل فدراسیون فوتبال نیز در مراسم اختتامیه این تورنمنت به همراه مسوولان هیات فوتبال تبریز و محمد طاهری و محمدرضا حیدریان حضور داشتند.

در خاتمه بازی محمدرضا ساکت، بهتاج، و ششکلانی در جمع ملی پوشان و کادر فنی حضور یافته و کسب عنوان قهرمانی تورنمنت چهارجانبه فوتسال تبریز را تبریک گفتند.

3-165

ecods.ir: کد الکترونیک: مجله فناوری و گجت های هوشمند

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 5 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 3956

به "قهرمانی فوتسال در تورنمنت تبریز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهرمانی فوتسال در تورنمنت تبریز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید